Оплата
Порядок оформлення замовлення і процедура оплати
♦ Після узгодження з менеджером складу замовлення, термінів виконання послуг і можливої доставки, сформується загальна вартість замовлення. Для початку робіт над замовленням потрібне внесення передоплати з боку замовника не менше 50%. У деяких випадках потрібна повна оплата до початку робіт. Замовнику необхідно вибрати один із зазначених способів оплати https://klc.kiev.ua/ua/payments/ і повідомити про цей спосіб менеджеру. Оплату комісії за транзакцію здійснює платник.
♦ Менеджер висилає відповідні реквізити на оплату. Після оплати замовник надсилає підтвердження про оплату на емейл klc@klc.kiev.ua.
♦ Після підтвердження з боку менеджера про зарахування суми на рахунок KLC, ми приступаємо до виконання замовлення.
♦ Після того, як документи підготовлені і замовлення повністю виконане, готове до відправки або видачі в нашому офісі, ми направляємо скановану копію готових документів на емейл замовника, реквізити і суму до доплати (якщо під час оформлення замовлення була внесена часткова передоплата).
♦ Після підтвердження від замовника про оплату решти суми, висилаємо документ на адресу способом, узгодженим при оформленні замовлення. Або замовник (або представник замовника) може внести решту суми в нашому офісі і отримати готові документи.
Ви можете зробити розрахунок зручним для Вас способом:
Оплата через Інтернет картою в валюті будь-якої країни
Надішлемо на e-mail інвойс LiqPay в гривнях на оплату послуг через LiqPay з деталізацією. Ви можете оплатити картою будь-якого банку світу в будь-якій валюті. Сума з Вашої картки буде списана відповідно до курсу обміну гривні до валюти Вашої картки. Миттєвий захищений платіж.
Оплата на Розрахунковий Рахунок
оплата на наш розрахунковий рахунок у гривнях, згідно рахунку-фактури, без ПДВ