Порядок оформлення замовлення і процедура оплати

  1. Після узгодження з менеджером складу замовлення, термінів виконання послуг і можливої ​​доставки, сформується загальна вартість замовлення. Для початку робіт над замовленням потрібне внесення передоплати з боку замовника не менше 50%. У деяких випадках потрібна повна оплата до початку робіт. Замовнику необхідно вибрати один із зазначених способів оплати https://klc.kiev.ua/ua/payments/ і повідомити про цей спосіб менеджеру. Оплату комісії за транзакцію здійснює платник.
  2. Менеджер висилає відповідні реквізити на оплату. Після оплати замовник надсилає підтвердження про оплату на емейл klc@klc.kiev.ua.
  3. Після підтвердження з боку менеджера про зарахування суми на рахунок KLC, ми приступаємо до виконання замовлення.
  4. Після того, як документи підготовлені і замовлення повністю виконане, готове до відправки або видачі в нашому офісі, ми направляємо скановану копію готових документів на емейл замовника, реквізити і суму до доплати (якщо під час оформлення замовлення була внесена часткова передоплата).
  5. Після підтвердження від замовника про оплату решти суми, висилаємо документ на адресу способом, узгодженим при оформленні замовлення. Або замовник (або представник замовника) може внести решту суми в нашому офісі і отримати готові документи.

Оплата через Інтернет картою в валюті будь-якої країни

Надішлемо на e-mail інвойс LiqPay в гривнях на оплату послуг через LiqPay з деталізацією. Ви можете оплатити картою будь-якого банку світу в будь-якій валюті. Сума з Вашої картки буде списана відповідно до курсу обміну гривні до валюти Вашої картки. Миттєвий захищений платіж.

Оплата готівкою

Ви можете оплатити готівкою в нашому офісі

Оплата на Розрахунковий Рахунок

оплата на наш розрахунковий рахунок у гривнях, згідно рахунку-фактури, без ПДВ

На Картку ПриватБанка

Відповідно до суми рахунку, Ви можете перерахувати оплату в гривнях на картку Приватбанку в тисячах банкоматів, точок обслуговування або онлайн